تمرینات شکم و پهلو

 تمرینات

تناسب اندام زیر برای تقویت عضلات شکم طراحی شده اند، با انجام مداوم این تمرینات و رعایت اصول تغذیه صحیح می تواند به شکم ۶ تکه دست یابید،این تمرینات عضلات راست شکمی،عرضی شکم و عضلات مورب شکمی ( عضلات پهلو ) را به خوبی تقویت می کنند.

چگونه عضلات شکم خود را شش تکه یا سیکس پک کنیم + 40 تمرین شکم و پهلو

اگر برای مدتی طولانی از لحاظ جسمی فعال نبوده‌اید یا دچار مشکلات کمر و پشت یا بیماری‌های پزشکی دیگر هستید، پیش از انجام این برنامه‌های ورزشی بهتر است با پزشکتان م کنید. اولین قدم برای شروع ورزش‌های تقویت عضلات شکم و تنه،‌ آموختن سفت‌کردن» عضلات شکم است. برای این کار در حال نشسته، ایستاده یا درازکش، آرام اما با قوت عضلات شکمی‌تان را سفت کنید و نافتان را به سمت پشت بکشید.برای مشاهده کامل به سایت چگونه مراجعه کنید.

ورزش برای لاغری شکم و پهلو

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دي اي خبر youmovies پوشک بچه ببم سايز5 اخبار پزشکی سفر سایت دانلود متن کامل پایان نامه مقاله تحقیق ارشد خريد موتور اسکوتر گروه آبتين توليد کننده پله و نرده کابلي فروشگاه لوازم موسیقی بانک جامع بازي جديدترين