تمرینات شکم و پهلو

 تمرینات

تناسب اندام زیر برای تقویت عضلات شکم طراحی شده اند، با انجام مداوم این تمرینات و رعایت اصول تغذیه صحیح می تواند به شکم ۶ تکه دست یابید،این تمرینات عضلات راست شکمی،عرضی شکم و عضلات مورب شکمی ( عضلات پهلو ) را به خوبی تقویت می کنند.

چگونه عضلات شکم خود را شش تکه یا سیکس پک کنیم + 40 تمرین شکم و پهلو

اگر برای مدتی طولانی از لحاظ جسمی فعال نبوده‌اید یا دچار مشکلات کمر و پشت یا بیماری‌های پزشکی دیگر هستید، پیش از انجام این برنامه‌های ورزشی بهتر است با پزشکتان م کنید. اولین قدم برای شروع ورزش‌های تقویت عضلات شکم و تنه،‌ آموختن سفت‌کردن» عضلات شکم است. برای این کار در حال نشسته، ایستاده یا درازکش، آرام اما با قوت عضلات شکمی‌تان را سفت کنید و نافتان را به سمت پشت بکشید.برای مشاهده کامل به سایت چگونه مراجعه کنید.

ورزش برای لاغری شکم و پهلو

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دکوراسيون داخلي قرابیه|سفارش آنلاین کیک و شیرینی مرجع تخصصی در حوزه برنامه نویسی و سئو اطلاعات جامع تکنولوژی و موبایل www.amoode.com بورس و بازار سرمایه fgartdarman مجله ای متفاوت در زمینه ی فرهنگ و هنر محلول ضدعفونی کننده فوداسیب بر پایه پراستیک اسید فروغ کاظم زاده